May 29, 2009

SOME FUN LAYOUTS TO SHARE

Happy Friday all!! WHEW!! I have to say, this week has been a doozy!!! First and foremost, I want to share some big news: I GOT THE JOB!!!! For those of you who have been following me for awhile, you know that I have been interviewing over the last few months for a major position as Chico State University - well, I got the call and I will start on the 15th of June!!!! WHOOOOHOOOO !!! I am REALLY excited - I will be the Director of Human Resources (it has some other fancy title but that is what it is) for the university so I will be quite busy!! So, I have been spending the last couple of days filling out paperwork, answering hiring kinds of questions, and dancing around the house like a fool, lol!!!! That is the reason I have not been as visible on your blogs, but I promise I will make it up to you today *wink* I obviously will have to find some balance because there is NO WAY I am giving up my stamping, but I am sure it will take me some time to figure it all out!!! I will though, that I promise!!! And now, on to why you actually came to see me today - my scrapbook layouts! These are actually the layouts for my monthly scrap club and were made using the Love Stories Simply Scrappin' kit. Remember when I told you I was trying to see how many projects I could get out of one kit??? Well, these were made out of the same original kit AND I STILL have leftovers!!! Here is the second page of our scrap night.....I actually designed these layouts for something else and then ended up using them for my club night and I am glad I did because they really liked them! Now, I have some other news to share: we are ONE WEEK away from our debut challenge at ScrapandStampSaturday and so to get us all ready, we are spotlighting our Design Team members over at the site, sharing some information about them as well as displaying some of their fabulous layouts utilizing stamps and scrapping!! So, please head over there and leave these ladies some love, they are all wonderful and I just know you are going to love what they you see from them in all the challenges ahead!! And, if you are still with me after this uber long post, then MWAH to you!!!!! Heehee, I will leave you with this: have an absolutely fabulous weekend!!!!

33 comments:

Vicki (basement stamper) said...

Yeah!! So glad you got the job Alex!! I love your layout!! The colors are fab!! And I'm looking forward to seeing what you've cooked up at your challenge blog!! :)

Stef H (Glitterbabe) said...

Woooooo Hoooo! CONGRATS on the job! Way to go! I know how much you sooo wanted it.

Love the page. As I am not a scrapbooker - and really should be one - I love the ideas you have. This is truly a beauty.

Hugs,

Dawn Easton said...

Congrats Alex!!!

I love your layouts girl! Fantastic!

Michelle said...

Congrats Alex!

Great layouts...where are the pics!!!!

Have a super day!

Lauren said...

This is super cute. Great layout Alex.

~Denise Lynn~ said...

This are FUN! Love the different layouts, colors, and accents. Perfect! You always have lovely scrap layouts Alex. :)

BTW, thank you for the beautiful bday card and the bday wishes. It's so nice to have such wonderful and thoughtful friends. :) HUGS

Heather P. said...

Congrats, Alex! I'm so happy for you!!!

Rose Ann said...

Woo hoo!! Congrats on your new job, Alex!!

I love your wonderful pages!! Great LO's and pretty colors too!! Hugs!!

Natalie said...

Congratulations Alex, I am so pleased for you. Great layouts, love the papers. x

Dani said...

Gorgeous layouts and BIG CONGRATS!! So glad you got the job! :)

Jessie/knightrone said...

WOOOHOO!!! I am so happy for you!!! Gorgeous layout!!

Denise ~ Paper Ponderings said...

Congratulations! That is huge! How exciting...how on earth will you find time to stamp??? Love the layouts you did...great job as always!

Maureen said...

YEAH!!! So glad to hear some good news!!! That is sooo awesome! Too bad you're in CA or I'd be whining to you to hire me!! LOL Call me if y'all need to hire a guest lecturer!! LOL So proud of you sistah!!!! muhwahhh!!!
((()))reen

LindaB said...

CONGRATS! CONGRATS!! CONGRATS!!! . . . I can just picture you doing the happy dance everywhere . . . love your scrapbook pages . . . bring them up to PSB if you are cropp'n there Saturday night . . .

Boni Boutelle-Jones said...

Oh YAYYYY!!! go Alex, Go Alex, Go Alex - GO!!! Rock on Girl. Congrats!!! Drinks are on me! heheheh But you gotta come to VA to get them. Love the pages and can't wait for Scrap and Stamp to get in full swing!!! So many exciting things happening.

Risa said...

A BIG Congratulations to you Alex!!!! I'm so happy for you girl!
Your layout is fantastic! The color combo is terrific, super great job!
hugs
Risa:)

ScrapMomOf2 said...

CONGRATULATIONS! How thrilling to get a fantastic job in this poor economy! Way to go Alex! I'm sure you'll be brilliant! Great job on the layouts, and I'm heading over to the other site! Have a great weekend, my friend!

Donna Baker said...

great pages - congratulations on your new job! that sounds awesome! love your new banner picture, btw

Chris said...

WWAAHHHOOOO! congrats on your new job!! i know you'll do fabulous! love the lo, such pretty colors!!

Angie Tieman said...

Beautiful pages!! CONGRATS on your new job! I am sooo happy for you! It just better not interfere with your stamping and scrapping! lol!

Alex and Melissa said...

I'm so proud of you that I could burst! They chose the the right woman for the job!!!

Many Blessings,
M.

mochamama said...

BIG CONGRATS Alex on getting the job. Don't get soooo busy that we don't see you anymore! Love the layouts and especially the colors in the first one!

Enfys said...

HGE CONGRATS AND HUGS ON THE NEW JOB! Don't get so busy that you can't blog with us any more though. Have a lovely weekend
hugs
En x

Emily said...

Yay!! Congratulations on the job Alex!

Your pages look awesome! I love the colors and layouts!

Bunny-Zoe's Blog said...

Gorgeous lo's Alex, and congratulations on your new job. Hugs Nikki x

Debbie/StudioBeeCreations said...

OH Alex!!!....I am soooooooooo happy for you....Congratulations on your new job!...I know from experience that going "back to work" outside the home will definitely take an adjustment....and perhaps interfere with your creative time....but, beeeeeeeeeee sure to take time for your art!...your are a wonderful inspiration!...creative blessings, Debbie

Diane said...

WOOHOO!!!!! I knew you would get it!!!! Way to go girl!
Those layouts are fab!!! Great colors and sketch!

corinnesomerville said...

CONGRATULATIONS SWEETIE !!!!!!!!! I know how much this job means to you and your family !! I'm so completely freaked out excited for you !!!! Enjoy my friend !!!!

Love ya

Ila said...

Your layouts are Totally Fabulous!!...Hey...and Congrats again..on the getting that job!!...Hugs, Ila (this gal is a little behind...as always..lol)

Bethany Paull said...

WHat a beautiful page! And CONGRATS on the great new job. I'm glad to hear you'll still be making time for stamping too. Best wishes!

Carolyn King said...

Beautiful page---lovely soft colors.....and HUGE congrats on the job---way to go!!!

Lynn said...

Beautiful pages! Congrats on your new job!

Charmaine (CharmWarm) said...

Alex, that is AWESOME news about the job! I totally missed it, then I read in your recent post about not getting home before 8pm every night, so I had to go and look for the announcement! Congratulations my friend! I am SO happy for you!